Κυριακή 3 Μαΐου 2009

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΥΤΙ

Τα μαγικά κουτιά της βιβλιοθήκης άνοιξαν και εμείς ήμασταν εκεί. Το τραγούδι που γράψαμε πήγε και κρύφτηκε μέσα σ' ένα από αυτά και μας έκανε έκπληξη! Το τραγουδήσαμε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια την ημέρα των εγκαινίων. Λίγο επεισοδιακά βέβαια, γιατί πήγε να μας τα χαλάσει η βροχή, αλλά τελικά ήταν συναρπαστικά.
Να και κάποιες σκέψεις της Μαρούλας όπως τις διατύπωσε την επόμενη ημέρα:

«Με λόγια και με νότες»

Με λόγια και με νότες ταξιδεύουμε στα βάθη της χρυσής βιβλιοθήκης μέσα από τις εκδηλώσεις της και τα μαγικά κουτιά που ανοίγει. Στις 26.4.2009 ημέρα Κυριακή η τάξη μου κι εγώ συμμετείχαμε στα εγκαίνια της αγαπητής μας βιβλιοθήκης σημαδεύοντάς την με το τραγούδι που γράψαμε γι’ αυτήν.
Αυτό το τραγούδι όταν το ακούω νιώθω τη συγκίνηση να ξεπηδάει από μέσα μου γιατί πιστεύω πως με αυτόν τον τρόπο δίνουμε χαρά σε αυτούς που το ακούν. Δεν μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματα που αναβλύζουν από την ψυχή μου γιατί είναι τόσα πολλά που καλά καλά ούτε εγώ μπορώ να ξεχωρίσω. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αυτό το τραγούδι δεν θα το ξεχάσω ποτέ γιατί μου θυμίζει την τάξη μου, όσα πέρασα με τους συμμαθητές μου, τις χαρές και τις λύπες του σχολείου, τις εμπειρίες και τις διαφορές με τους συμμαθητές μου. Κι όλα αυτά τα θυμάμαι ακούγοντας αυτό το τραγούδι.
Όταν μεγαλώσω το μόνο σίγουρο είναι ότι από όλα όσα θα θυμάμαι από το σχολείο την πρώτη θέση θα την έχει αυτή η τόσο σημαντική εμπειρία. Για μένα θα είναι πάντοτε η πιο όμορφη ανάμνηση από τα σχολικά μου χρόνια !!!!!!!!!!!!!

Μαρούλα Κ.

http://
Της βιβλιοθήκης η οδός,
είναι ο δικός μου κολλητός
και τα βιβλία που έχει μέσα,
είναι τα δικά μας μέσα.

Έτσι γνωρίζουμε τον κόσμο
όλες τις γωνιές στη γη
έτσι γνωρίζουμε τον κόσμο
μέσα απ’ της βιβλιοθήκης το κουτί.

Στης βιβλιοθήκης το κουτί
έχει και laptop και CD
Play-station και βιβλία
για όλα τα παιδιά σε κάθε ηλικία.

Αυτό το μαγικό κουτί
μπαίνει μέσα στην ψυχή
στα παιδιά και στους μεγάλους
μέσα σε όνειρα με μάγους.

Εκεί εκεί μπορείς να βρεις
κάθε είδος μουσικής
έχει μέσα και Wii
για κάθε ηλικίας παιδί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: